Het aanbieden van het complete pakket aan klanten
Lage operationele kosten door efficiënt Supply Chain Management (SCM) zijn belangrijker dan ooit. APG Europe reduceert deze kosten door elke stap zo efficiënt mogelijk te organiseren en uit te voeren. Onze one-stop-shop-filosofie omvat vele operationele aspecten.
Wij kunnen de hoogste kwaliteit garanderen tegen een lage Total Cost of Ownership (TCO). Dit omvat de totale kosten zoals de inkoop, logistiek, bemonstering en kwaliteitscontrole van geleverde goederen.
Onze TCO-filosofie gaat hand in hand met supply chain management. Door middel van call-of-contracts houden we uw Sulapac-potten tot wel twee jaar op voorraad, zodat u zich volledig kunt concentreren op uw productlancering. Dit zorgt ervoor dat een minimale bestelhoeveelheid van 10.000 stuks beheersbaar is – zelfs voor startups.
Veel meer dan uw stereotiepe partner
Partnerships werken voor APG op twee manieren. Wij leveren maatwerkoplossingen en diensten aan onze klanten. Maar we werken ook nauw samen met ons netwerk van betrouwbare internationale leveranciers, die we zorgvuldig selecteren.
De ontwikkeling van deze samenwerkingsverbanden kost tijd. Onze samenwerking met Sulapac ontwikkelt zich al zeven jaar en we werken voortdurend aan het uitvoeren van onze langetermijnvisie.
APG Europe is ongetwijfeld uw belangrijkste supply chain management-partner bij het begeleiden van uw merk naar duurzaamheid met het volledige Sulapac-portfolio.